Huisregels

1. Ik geef geen behandeling bij:

  • Koorts / koortslip
  • Griep / verkoudheid
  • Besmettelijke huidziekten
  • Zwangerschap, indien er bepaalde apparatuur gebruikt moet worden.

2. Hygiëne
Ik ga zorgvuldig met de hygiëne en veiligheid om. Daarom vraag ik je om de schoenen beneden te laten staan zodat de trap netjes en schoon blijft. 

3. Het maken van een afspraak.
Aangezien ik tijdens de behandeling de telefoon niet kan beantwoorden verzoek ik je voor het maken van een afspraak een email te sturen via de Contactpagina of een boodschap in te spreken op mijn voicemail.
Bij het maken van een afspraak ga je akkoord met de annuleringsvoorwaarden.
Je krijgt de afspraak bevestigd via de mail of afsprakenkaartje.

4. Wees op tijd.
Zorg dat je tijdig aanwezig bent op de afspraak. Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is.

Graag een paar minuten voor de afgesproken tijd aanwezig zijn, zo kunnen we op tijd beginnen. Er is een wachtruimte aanwezig.
Het kan een keer voorkomen dat ik iets uitloop, graag je begrip hiervoor.

5. Verhindering of annulering van de afspraak
Het komt helaas zeer regelmatig voor dat een client niet op de afspraak verschijnt of op dezelfde dag afbelt, hierdoor ontstaat er een “gat” in mijn agenda en zou er een andere client ingeboekt kunnen worden op deze gereserveerde tijd. Ik verzoek dan ook om tijdig af te bellen anders ben ik genoodzaakt kosten in rekening te brengen en zal ik een factuur sturen van 25,-
Wanneer je dus binnen 24 uur voor de behandeling afzegt of de afspraak niet nakomt, zal € 25,- in rekening worden gebracht.

Houd er a.u.b. rekening mee dat als je een afspraak op maandag hebt en je wilt deze annuleren, je dit uiterlijk zaterdag dient te melden!

6. Betaling
Je kunt in de salon niet pinnen. Graag contante betaling of via uw bank-app of Tikkie direct na de behandeling.

7. Klachten of ontevreden?
Ik doe er alles aan om een goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden, maar het kan een keer voorkomen dat je niet tevreden bent of een klacht hebt. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat je contact met mij opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

8. Privacy
De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met toepasselijke Nederlandse wet- en regelgeving op het gebied van privacy. Je persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt door Total Beauty en worden niet verstrekt aan derden.